Preču atgriešana/ Garantija

1
PREČU ATGRIEŠANA JĀVEIC 10 DIENU LAIKĀ NO TO IEGĀDES BRĪŽA
2
PRECEI JĀBŪT NESABOJĀTĀ UN NENOSMĒRĒTĀ ORIĢINĀLAJĀ IEPAKOJUMĀ
3
Detaļām, kas tiek iesniegtas garantijas izskatīšanai, jābūt notīrītām ar redzamiem ražotāja marķējumiem
4
Klientu ērtībai, aicinām preču atgriešanas anketu aizpildīt elektroniski AUTO KADA mājas lapā
  • Detaļas darbības problēma ir jāapraksta:
    1. Kā un kad tā radusies, kādas darbības veiktas utt.;
    2. Uz detaļas ir jānorāda (jāmarķē) problemātiskā vieta;
    3. Vēlams pievienot video, kas apstiprina konkrēto defektu;
    4. Obligāti video fiksācija nepieciešama eļļas un citu šķidrumu, gaisa noplūdes gadījumā;
    5. Elektriskās ķēdes detaļām - jābūt datora kļūdas izdrukai vai elektriķa mērījumu rezultātiem (var video);
    6. OE detaļām: Gāzes pedāļiem, modulatoriem (OE, Knor-Bremse, WABCO); Elektriskajiem līmeņvārstiem (OE, Knor-Bremse, WABCO); Vadības blokiem (OE, Knor-Bremse, WABCO); vadības sensoriem (OE, Knor-Bremse, WABCO) kopā ar detaļu, kas iesniegta kā pretenzija, jāiesniedz kļūdu kodu izdruka.
  • 1. Ja bojāts vai sasmērēts oriģinālais iepakojums vai tas nav saglabāts;
    2. Atpakaļ netiek pieņemtas elektrodaļas, ja aizkausētais/aizzīmogotais iepakojums ir bojāts;
    3. Remontkomplektus, ja to iepakojums ir atvērts;
    4. Speciāli pasūtītās preces nemaina un atpakaļ nepieņem.
  • Iespējamos garantijas gadījumus AUTO KADA atbildīgais darbinieks izskata un nosūta par to informāciju ražotājam 1 nedēļas laikā.
    Tālākā garantijas gadījuma izskatīšana, tai skaitā izskatīšanas ilgums, ir ražotāja kompetencē.

PREČU ATGRIEŠANA